ΑΡΘΡΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

δοντια

Για τη στοματική κοιλότητα και την στοματική υγιεινή της
μιλήσαμε με τα παιδιά στο σχολείο.

Αναλύσαμε τις έννοιες και τις λέξεις. 
Κατανοήσαμε το ρόλο των δοντιών στο στόμα μας
 και τον τρόπο που λειτουργούν.




Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιό μας με νέες λέξεις με την βοήθεια της παρακάτω ιστορίας:

"Η ΔΟΝΑ ΤΕΡΗΔΟΝΑ
και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας"


Είδαμε τον  αγαπημένο μας Νικόλα

Μετά την ολοκλήρωση της θεωρητικής προσέγγισης
δεχτήκαμε την επίσκεψη οδοντιάτρου στο σχολείο μας.
Μας μίλησε και μας ενημέρωσε για την στοματική υγιεινή, 


αλλά κυρίως βοήθησε τα παιδιά να εξοικειωθούν
 και να απομυθοποιήσουν τον οδοντίατρο.



Κάναμε κατασκευή δοντάκι, με δύο πλευρές:
 τη χαρούμενη όταν τα παιδιά πλένουν τα δοντάκια 
και 
τη λυπημένη όταν ξεχνούν τη φροντίδα τους.

Μάθαμε σχετικό τραγουδάκι το οποίο τους άρεσε ιδιαίτερα :

Αχ το δόντι πάλι,
 άρχισε να με πονά 
μου ρχεται απ τον πόνο ζάλη
αχ πονάει φοβερά
.....................

Από που σου ήρθε ο πόνος;
..........................

Είχα μια χαρτοσακούλα
 καραμέλες και γλυκά
 μέχρι να τα φάω όλα
 χρατς μου κάνει και μου σπα,
 χρατς μου κάνει και μου σπα
.................